Вівторок
12.12.2017
14:55
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні посилання
Пошук
Мд-Олександрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Творчий портрет управлінців
 

 

Поліна Карлівна Дурдас - директор школи
    Вважає, що сучасна школа - це навчальний заклад, який працює над формуванням творчої особистості. Створення позитивного іміджу школи на першому плані її діяльності як керівника.
    Турбота про своїх колег, створення доброзичливого мікроклімату і в колективі працівників, і серед учнів та батьків - основні напрямки діяльності Поліни Карлівни як психолога. Її роботі притаманні працьовитість, відповідальність за кінцевий результат.
    За період її керівництва проведено капітальний ремонт актового залу, їдальні, реконструйовано та добудовано шкільну котельню, впорядковано подвір'я школи, доведено до належного естетичного вигляду навчальнікабінети та приміщення.
    Працюючи на перспективу Поліна Карлівна вважає, що:
  • відродження України не може без оновлення школи;
  • школа повинна над усе цінувати педагогіку успіху, розвитку особистості дитини;
  • будуючи свою педагогічну діяльність, необхідно піднести гуманні ідеї демонстрації навчального процесу: бачити себе у співпраці з учнем, сприяти його самореалізації, самовдосконаленню.
  Мельниченко Лілія Володимирівна - заступник директора з навчальної  роботи
    Школа має бути осередком мрій, де кожен учень повірить в те ,що зможе себе реалізувати як особистість.
    Пріоритетними напрямками роботи є:
  • надання переваги науково-методичній діяльності, зростанню педагогічної майстерності вчителів, вивченню інноваційних технологій;
  • надання методичної допомоги вчителеві в пошуках сучасних методик, які б сприяли розкриттю таланту, творчого потенціалу та здібностей як учителя, так і учня;
  • пошук зернин педагогічного досвіду для впровадження його у практику роботи школи.
   
   

  Стахович Оксана Миколаївна - педагог-організатор

                               Виховання – велика справа: воно вирішує долю людини.

                                                                                         В. Бєлінський

     У плануванні виховної роботи я включаю завдання, практична реалізація яких спрямована на формування особистісних рис громадянина України, що включають в себе національну свідомість, розвиток духовності, моральну, правову, художньо – естетичну,трудову, фізичну, економічну культуру.

    Я вважаю, що виховна система школи має відображати суть виховання не як спеціально придуманої кількості заходів, а як спосіб життя колективу за певними законами, традиціями, з чітко визначеною структурою прав і обов’язків. Включення особистості в  таку систему сприяє її розвиткові й вихованню у неї високих, моральних якостей.